DelTa's OffiCiaL Youth WeBSiTe
 :بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

رأى النجوم فى تامر حسنى 2ppzlg5

:بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

رأى النجوم فى تامر حسنى 2ppzlg5

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابه2*أحدث الصوردخولالتسجيل
ملحوظة هامه : بعد تسجيلك فى منتدى ( شباب الدلتا ) ولم تفعل اشتراكك عن طريق ايميلك الذى سجلت به .. فسوف نفعل اشتراكك تلقائياً فى اليوم الذى تم تسجيلك فيه .... ادارة الموقع

رأى النجوم فى تامر حسنى

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MaGnOoOn JaNnaT
مشرف على المنتدى العام
مشرف على  المنتدى العام
MaGnOoOn JaNnaT

ذكر
هوايتك : طالب
مزاجك أيه : رأى النجوم فى تامر حسنى 8911
عدد النــقاط : 565

رأى النجوم فى تامر حسنى Empty
مُساهمةموضوع: رأى النجوم فى تامر حسنى   رأى النجوم فى تامر حسنى Emptyالثلاثاء فبراير 17, 2009 3:21 am

في حوار على قناة الجرس سئلت الفنانة اليسا عن المطربين الي بتسمعهم و بتحبهم و بتشتري كل البوماتهم و قالت وائل الكفوري و بعدين قالت ماجده الرومي و رامي عياش و نانسي عجرم و تامر حسني فسالها المذيع ليه تامر حسني من المصريين فردت و قالت هو في الحقيقه في فنانين كتييير مصريين بحبهم و بسمعلن زي شيرين و خالد سليم و هاني شاكر و كتااااار لكن تامر بحس باني بسمع للعندليب عبد الحليم حافظ و كتييييييييير عيطت مع اغنيها الي كلها احساس و دايما بتفرج ع افلامو و قالت كمان انو انسان طيب و كمان كريم جدا و رحب بيها لما جت ع مصر احسن ترحييب ونقلا عن منتدي اليسا الرسمي فتامر عمل لاليسا 3 اغاني في البومها القادم هي (ماتحاولش _كان فى حب _لحظة لقاكوا) كلمات والحان تامر
راي وائل كفوري:
النجم اللبناني وائل الكفوري استضافته الدكتور هاله سرحان في برنامجها قناة 5 نجوم و قد فاجئ النجم اللبناني الجمهور باللوك الجديد بتاعه و تانيا قد فاجئ الجمهور بغناءها لاغنيه
يا رب انا تعبان
للنجم المصري تامر حسني صديقه و يقول الفنان وائل :
انا مسيحي صح..لكن الاغنيه تبع النجم تامر اثرت فيا كتييييييير و كمان هيا عبارة عن دعاء ممكن لاي حد يدعيه و في الاخر كلياتنا اخوان..و بيقول كمان ان النجم تامر صديقه و هو بيحب يسمعله كتيير و البومه الجديد مذهل فعلا..::
راي هيثم احمد زكي: في برنامج على قناة دريم في برنامج يلا سينما و سالوه* عن فيلمه الجديد و انه يعني مش خايف من الافلام التانيه؟؟
قال :انشا الله ربنا هيكون معايا في وسط النجوم الكبار دول..
* سالته عن الافلام الي حضرها..و قال :
حضرت فيلم عمر و سلمى للنجم الجميل الرائع تامر حسني و هو فيلم حلو اوي و مرجان احمد مرجان للزعيم..
* السنه دي كل النجوم الشباب الناجحين حاطين افلامهم ايه رايك؟؟
طبعا عز و السقا و هنيدي و حلمي و سعد و كتار يعني و طبعا في الاول النجم تامر حسني اللي الفيلم بتاعه لحد دلوقتي مكسر الدنيا ماشاء الله..
انا طبعا كنت خايف في الاول على الفيلم بتاعي انه يتظلم... بس بجد الزعيم وقف جدا جمبي هو و النجم تامر حسني و شجعوني جدا و نجوم كتيرة جدا زي يسرا و منى زكي و احمد السقا و كتار اووي.. و الي زاد من تشجيعي هو صديقي و اخويا تامر لما قالي لازم تكمل مسيرة ابوك يا بطل..
و تامر من اعز اصحابي و بجد بابا الله يرحمه كمان كان بيحب تامر جدا..عشان هو فعلا فنان بمعنى الكلمه من اخلاق و موهبه

الفنان كاظم الساهر

فقد اشاد بالفنان تامر حسنى وابدي اعجابة بصوتة واعماله
و قال عنة انه ملحن جيد وله الحان مميزة

راي ايمان البحر درويش: مجلة الشباب وكان لقاء مع الفنان الجميل ايمان البحردرويش

وكان فى سؤال من ضمن الاسئله بيقول:

‏بمناسبة‏ ‏الفضائيات‏ ‏الغنائية‏.. ‏هل‏ ‏تتابعها‏ ‏؟

ورد ايمان قايل: ‏إطلاقا‏, ‏أنا‏ ‏لا‏ ‏أتابع‏ ‏الفضائيات‏ ‏الغنائية‏ ‏لأن‏ ‏مايعرض‏ ‏بها‏ ‏شيء‏ ‏صعب‏ ‏جدا‏, ‏لكن‏ ‏هناك‏ ‏أصواتا‏ ‏أحبها‏ ‏مثل‏ ‏فضل‏ ‏شاكر‏ ‏وتامر‏ ‏حسني‏ ‏وشيرين‏ ‏ومعين‏ ‏شريف‏.‏

راي ميس حمدان:في حوار معها على قناة دريم
تامر حسني النجم الشامل الفنون و الانسان الشامل الاخلاق و المميزات بجد تامر انسا فظيع جداااااا يعني.. و عنده خفه دم فظيعه و الله حتى اسألو مي و كل الكاست هيقولولكو و وجود تامر هو من الحجات الي شجعتني عشان امثل بجد.. يعني نجيب من الأخر هو بجد بيفتح شهيتنا للتمثيل..

و هو رشحني هو و الاستاذ طبعا نصر محروس عشان امثل معاه في فيلم وقت الجد جد

راي سميه الخشاب: فى بداية حديث الصحفى
تكدب سميه اشاعة ارتباطها بتامر حسنى وتقول انا مش عارفه ايه الغرض من الاشاعات وانى لم ارى تامر حسنى على الحقيقه فاانا اشاهده من خلال القنوات الفضائيه واتمنى الالتقاء بيه قريبا وتضيف سميه انها "برتاح لما بسمع صوته وانها من اشد المعجبين بيه واتمنى ان اشارك فى عمل فنى معه -

راي رامي عياش:في برنمج ل يا مسهرني الفنان الشاب رامي عياش سالتو انجى على اوبريت الام و على الفنانين لي كانو معاه (تامر_ جنات_يارا_هيثم) فقلها ان شباب دول عندهم نفسيه حلوه اوي اصواتهم ماشالله جامده وبعد كده قالتلوا كنتو ازاي في الكواليس و كده فقال كونا شقيين اوي و ساالتو بعد كده عن تامر قالتلو مكنش بينك و بين تامر اي اتفاق انو يلحنلك او تلحنوا قالها صرحه لاء بس اتمنى وتامر انسان جميل اوي اوي
قالها ان تامر في لبنان مسميينوا تامر عياش هو بيبقى سعيداا اوي لما بيسمع بكده و كمان قال انو لما يزور تامر امو(ماما فاطمه)تنده لتامر وتقولو تعالا اخوك جه

مي سليم: تامر حسني صديقي

ده سؤال اتسأل لمى سليم عن تامر حسنى بصوا قالت ايه عن ملك الجيل ؟؟

البعض فسّر اختيارك لأغنية من كلمات تامر حسني بأنه رغبة لاستثمار نجوميته وخاصة بعد أزمته الأخيرة؟

ـ تامر حسني صديق منذ فترة طويلة، وأنا اخترت كلمات أغنية "هوّ ده" قبل أزمته، وقد وجدتها مناسِبة ومتميّزة من فنان شامل ومتمكن، ولم يكن مقصوداً ان اكتسب شهرة .

راي محمد نور: في حوار معه
ما هى علاقتك بتامر حسني ، وما رأيك فيه كفنان ، وفي الأزمة التي تعرض لها هو وهيثم شاكر؟

تامر صديق عزيز علي جداً وأحبه جداً ، وكنا معاً منذ أن كنا في السنة الثالثة الإبتدائي في الكونسرفتوار ، وكان يلعب كرة القدم و"حريف" جداً فيها

راي محمد حماقي :
عندما استضافوه في ميلودي اتكلم فيه عن تامر

ايه رايك في تامر حسني ؟ والله تامر حسني فنان جميل وعلي المستوي الشخصي تامر صديق جميل وهو فنان موهوب ومحدد لنفسه طريق ماشي فيه وانا بحب اغنيه وعندي ال سي دي بتاعه وبحب اسمعه

مين اكتر فنان منافس ليك ؟ بصراحه شديده تامر حسني

حميد الشاعري: هو من قام بتلحين اغنيه امي وبعد الاغنيه استضافوه في برنامج البيت بيتك هو وتامر حسني وقال عن تامر انه فنان رائع ولسه عنده كتير

كلام نجوم حافة الهاويه على تامر :
المصدر هو من برنامج سكوب في الام بي سي
الفنان باسل الخياط مين الفنان الي بتحبه : بحب تامر حسني كتييييير سواء على مستوى التمثيل او على مستوى الغناء او على مستوى اللوك و الستايل..فا انا بفضله كتيير و بحب اسمعله اغانيه عشان كتييير حلوة..::

الفنان قيس الشيخ نجيب شو ردك ع الكلام الي بيقول ان رح تشارك تامر حسني النجم المصري في فيلم تاريخي : بصراحه انا هاي اول مرة اسمع مثل هيك شي بس هي فكرة حلوة كتيييييير هيدا شرف لألي عشان اشارك مع نجم شاب موهوب مثل تامر..:

الفنان اللبناني آدم و بيقول :

انا فعلا اتهمت اول ما طلعت باني بحاول تقليد النجم تامر حسني عشان بس انا و هو بيميزنا الجمال العربي ..

و انا فرحت كتيير عشان اتهموني بهذا عشان فخر ليا اني اشبه نجم مثل تامر ..

انا بحبه اسمعله كل اغانيه و خاصه ميحرمنيش منك ما بعرف بحسها كتييييييير قريبه مني
http://www.tamerlovers.com
BABY FACE
مشرفه سابقه
BABY FACE

انثى
هوايتك : كتابة الشعر والرسم
مزاجك أيه : رأى النجوم فى تامر حسنى Mzboot11
عدد النــقاط : 1571

مُساهمةموضوع: رد: رأى النجوم فى تامر حسنى   رأى النجوم فى تامر حسنى Emptyالثلاثاء فبراير 17, 2009 6:07 pm

ربنا يخليك لينا ياتيمو
انت فنان وانسان في كل شئ
واحنا بنموت فيك
تسلم ايدك يابودي
https://shababeldelta.yoo7.com
علاء دياب
. دلـتــاوى لسه جديد .
. دلـتــاوى لسه جديد .
علاء دياب

ذكر
هوايتك : كره القدم
مزاجك أيه : رأى النجوم فى تامر حسنى W7eed11
عدد النــقاط : 0

مُساهمةموضوع: رد: رأى النجوم فى تامر حسنى   رأى النجوم فى تامر حسنى Emptyالثلاثاء مارس 03, 2009 8:18 pm

انا بقى لقول راى كنجم تامر حلو بس لو وقف على رجلية عمرة ماهيبقى حاجة عشان اغنية الهابطة زى مشتاق اية و بهون عليكى اللى كان ناقص يضرببها فى الاغنية ويعنى اية اتاخد افش فى مطرب يقول اتاخد افش واغنية ياعسل واغنى تانية لكن عمرو مابيقولش غير الكلام الجامد هو وكتير وعلى الاقل مش حبسجى وكل الاراء دى مش حقيقية دة تاليف
علاء دياب
. دلـتــاوى لسه جديد .
. دلـتــاوى لسه جديد .
علاء دياب

ذكر
مزاجك أيه : رأى النجوم فى تامر حسنى W7eed11
عدد النــقاط : 0

مُساهمةموضوع: رد: رأى النجوم فى تامر حسنى   رأى النجوم فى تامر حسنى Emptyالثلاثاء مارس 03, 2009 8:21 pm

اية حكاية الشعر دة مش هاين علية يحلق دقنة ولا شعرة هو كدد حلو امال لو شبة احمد عز او قماح كان عمل اية انا من اكتر الكرهين لتامر
BABY FACE
مشرفه سابقه
BABY FACE

انثى
هوايتك : كتابة الشعر والرسم
مزاجك أيه : رأى النجوم فى تامر حسنى Mzboot11
عدد النــقاط : 1571

مُساهمةموضوع: رد: رأى النجوم فى تامر حسنى   رأى النجوم فى تامر حسنى Emptyالثلاثاء مارس 03, 2009 8:35 pm

NO COMMENT

اراء علاء في توبيكات تامر للحذف ياميرو وياريت تتعامل مع الموضوع ده وبسرعه
https://shababeldelta.yoo7.com
islam
. دلــتــاوى بقى فعـــــــــــال .
. دلــتــاوى بقى فعـــــــــــال .
islam

ذكر
عدد النــقاط : 24

مُساهمةموضوع: رد: رأى النجوم فى تامر حسنى   رأى النجوم فى تامر حسنى Emptyالثلاثاء مارس 03, 2009 8:47 pm

بسرعهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Mŕ.ĂhмεdøOø
المشرف العام ومشرف قسم نجم الجيل تامر حسنى
المشرف العام ومشرف قسم نجم الجيل تامر حسنى
Mŕ.ĂhмεdøOø

ذكر
هوايتك : Singer Composer Lyricist Guitarist Watching Star Academy... My Dream I.S.A
مزاجك أيه : رأى النجوم فى تامر حسنى 8911
عدد النــقاط : 6728

مُساهمةموضوع: رد: رأى النجوم فى تامر حسنى   رأى النجوم فى تامر حسنى Emptyالثلاثاء أغسطس 18, 2009 1:08 am

اكيد نو كمنت
....................
http://www.tamerlovers.com

رأى النجوم فى تامر حسنى
صفحة 1 من اصل 1