DelTa's OffiCiaL Youth WeBSiTe
 :بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

اكبر تلت مشاكل فى الحب 2ppzlg5

:بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

اكبر تلت مشاكل فى الحب 2ppzlg5

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابه2*أحدث الصوردخولالتسجيل
ملحوظة هامه : بعد تسجيلك فى منتدى ( شباب الدلتا ) ولم تفعل اشتراكك عن طريق ايميلك الذى سجلت به .. فسوف نفعل اشتراكك تلقائياً فى اليوم الذى تم تسجيلك فيه .... ادارة الموقع

اكبر تلت مشاكل فى الحب

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MaGnOoOn JaNnaT
مشرف على المنتدى العام
مشرف على  المنتدى العام
MaGnOoOn JaNnaT

ذكر
هوايتك : طالب
مزاجك أيه : اكبر تلت مشاكل فى الحب 8911
عدد النــقاط : 565

اكبر تلت مشاكل فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: اكبر تلت مشاكل فى الحب   اكبر تلت مشاكل فى الحب Emptyالجمعة فبراير 27, 2009 2:43 am

عارفين ايه اكبر تلت مشاكل فى الحب ( التفاهم - الغيرة - الخيانه)

1) التفاهم
لما طرفين يكونو بيحبو بعض اوىىىىى بس مفقود بينهم حلقه التفاهم بدون كلام بيبئا صعب يكملو بمعنى انه يفهمنى من غير مشتكيلو ومن غير معيط

من غير متذمر او ابدى اعتراض يحس لوحده ويفهمتى وافهمه لو النقطه دى ضاعت ضاع الحب . . . .

2) الغيرة
وهيه نوعين نوع بيقرب ونوع يخنق ويبعد بمعنى لما حبيبى يغير عليا يبئا اكيد بيحبنى ولازم اقدر ده وافهمه لأنك لما تحب اوى بتكون عايز تمتلك حبيبك

يكون ليك انت لوحدك وده مش غلط وناس بيفهموه انه غلط ويوقلو ايه هو اشترانى تؤ تؤ بالعكس ده اسمه تملك الحب حبيبى ليه انا وانا لحبيبى بس

لازم أغير عليه حتى من نفسى ومنه هو بس فى حدو الغيرة ومتتقلبش للشك احيانا نغيير توصل الغيرة للشك وكلنا مرينا بده بس لازم نعمل ستوب للأحساس

ده لانه صعب وبيوجع ومرة واحده تلاقى الأحداث بتترابط اها ده هو عمل كده علشان كده وعلشان كده يعنى بيحص سوء فهم من مجرد غيرة زياده وصلت للشك

يبئا لازم ستوب

الغيرة المفتعله بئا انك تثير أو تثيرى غيرة حبيك عليكى علشان تلفتى انتباه طريقه غبيه موت موت طبعا كتير حيقول انا بعمل كده علشان اشوفوه اجرب هو بيحبنى ولا لأ

وفيه بيوقلو انا بلفت انتباها لألألألألألألألأ غلط فيه طرق تانيه كتير تحسى بيها هو بيحبك ولا لأ وأولها قلبك واحساسك لو محسوش يبئا مشكله جامده

3) الخيانه
مش عارفه ازاى ممكن واحد يكون بيحب حبيبته اوى ويفكر يخونها ويقول اهيه مرة وخلاص او يخونها هو كده بيخون نفسه مش بيخونها هيه

ولو انى مقتنعه ان البنت أكتر خيانه من الولد لأن الولد لما بيحب بيحب اوى لكن البنت زى القطه عندها نوع غدر شويه بتحب تحس بنفسها انها مرغوبه

ومحبوبه

نتكلم عن الخيانه انا بحس انها أخطبوط الحب بتخنقه بدمرة بس احيانا من كتر حبك اوى لحبيبك تشوف خيانته وتديه فرصه تانيه لأنك بتحبه اوى

بس هو حيقدر ده ممكن يقدره ؟؟؟؟؟؟؟ ويحسه للأسف ممكن اها وممكن لأ

انا بعتبر البيخون مره حيخون التانيه والتالته وارلابعه وحيفضل يخون عمره كله لغاية ميدوق من الكاس ده ويتخان ويحس بالألم والوجع يحس أد ايه هو

ولا حاجه وميسواش دمعه راحت عليه ولا يسوى لحظه تفكير . .
http://www.tamerlovers.com
MaNoNaaa
. دلــتــاوى بقى برونزى .
. دلــتــاوى بقى برونزى .
MaNoNaaa

انثى
هوايتك : الكتابه والشعر
مزاجك أيه : اكبر تلت مشاكل فى الحب 453210
عدد النــقاط : 2047

مُساهمةموضوع: رد: اكبر تلت مشاكل فى الحب   اكبر تلت مشاكل فى الحب Emptyالجمعة فبراير 27, 2009 10:39 pm

1) التفاهم
لما طرفين يكونو بيحبو بعض اوىىىىى بس مفقود بينهم حلقه التفاهم بدون كلام بيبئا صعب يكملو بمعنى انه يفهمنى من غير مشتكيلو ومن غير معيط

من غير متذمر او ابدى اعتراض يحس لوحده ويفهمتى وافهمه لو النقطه دى ضاعت ضاع الحب . . . .

عندك حق يابودي
تسلم ايديك
http://www.shababeldelta.tk
BABY FACE
مشرفه سابقه
BABY FACE

انثى
هوايتك : كتابة الشعر والرسم
مزاجك أيه : اكبر تلت مشاكل فى الحب Mzboot11
عدد النــقاط : 1571

مُساهمةموضوع: رد: اكبر تلت مشاكل فى الحب   اكبر تلت مشاكل فى الحب Emptyالسبت فبراير 28, 2009 8:10 pm

انا بعتبر البيخون مره حيخون التانيه والتالته
وارلابعه وحيفضل يخون عمره كله لغاية ميدوق من الكاس ده ويتخان ويحس
بالألم والوجع يحس أد ايه هو

ولا حاجه وميسواش دمعه راحت عليه ولا يسوى لحظه تفكير . .

كلامك كله صح يابودي
https://shababeldelta.yoo7.com

اكبر تلت مشاكل فى الحب
صفحة 1 من اصل 1