DelTa's OffiCiaL Youth WeBSiTe
 :بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها 2ppzlg5

:بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها 2ppzlg5

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابه2*أحدث الصوردخولالتسجيل
ملحوظة هامه : بعد تسجيلك فى منتدى ( شباب الدلتا ) ولم تفعل اشتراكك عن طريق ايميلك الذى سجلت به .. فسوف نفعل اشتراكك تلقائياً فى اليوم الذى تم تسجيلك فيه .... ادارة الموقع

بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها

BABY FACE
fathy mazika
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
fathy mazika
. دلــتــاوى بقى برونزى .
fathy mazika

ذكر
هوايتك : هويتى شوغلى
عدد النــقاط : -10

بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Empty
مُساهمةموضوع: بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها   بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Emptyالإثنين ديسمبر 15, 2008 3:31 am

<STRONG>
<DIV align="center">[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

لكل عشاق وائل جسار

عدل سابقا من قبل fathy mazika في الخميس يناير 22, 2009 1:32 am عدل 1 مرات
https://shababeldelta.yoo7.com/
BABY FACE
مشرفه سابقه
BABY FACE

انثى
هوايتك : كتابة الشعر والرسم
مزاجك أيه : بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Mzboot11
عدد النــقاط : 1571

بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها   بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Emptyالإثنين ديسمبر 15, 2008 11:18 pm

تسلم ايدك يافتحي
بجد الاغنيه فوق الرائعه ووائل جسار مبدع فيها
https://shababeldelta.yoo7.com
fathy mazika
fathy mazika

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها   بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Emptyالأربعاء ديسمبر 17, 2008 2:13 am

انا سعيد على المتابعة رنا ومرسى كتير

تقبلى تحياتى
3AeSH
المراقب العام
المراقب العام
3AeSH

ذكر
هوايتك : السفر
مزاجك أيه : بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Masdoo10
عدد النــقاط : 1873

مُساهمةموضوع: رد: بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها   بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Emptyالأربعاء ديسمبر 31, 2008 5:13 pm

وائل جسار
 هو دا الاستاز بتاع المطربين
Matrax Diab
مشرف على رابطه عشاق الهضبه عمرو دياب
مشرف على رابطه عشاق الهضبه عمرو دياب
Matrax Diab

ذكر
هوايتك : الغناء
مزاجك أيه : بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها 5510
عدد النــقاط : 419

مُساهمةموضوع: رد: بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها   بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Emptyالأربعاء ديسمبر 31, 2008 5:39 pm

هى اغنيه سلو جامده فعلا

نايس يامان

وجارى التحميل
http://www.amrdiabcafe.com
3AeSH
المراقب العام
المراقب العام
3AeSH

ذكر
مزاجك أيه : بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Masdoo10

مُساهمةموضوع: رد: بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها   بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Emptyالأربعاء ديسمبر 31, 2008 6:03 pm

جارى التحميل
fathy mazika
fathy mazika

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها   بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Emptyالأربعاء ديسمبر 31, 2008 9:36 pm

نايس عطية

نايس متركس

نورتم الموضوع ياحبايب

سلامووووووووووووز
3AeSH
المراقب العام
المراقب العام
3AeSH

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها   بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Emptyالأربعاء ديسمبر 31, 2008 10:06 pm

الاغنيه مش محتاجه ردود الاغنيه جامده يا حبى
الرومانسى الحزين
. دلـتــاوى لسه جديد .
. دلـتــاوى لسه جديد .

ذكر
هوايتك : السباحه
مزاجك أيه : بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها 2610
عدد النــقاط : 29

مُساهمةموضوع: رد: بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها   بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Emptyالإثنين مايو 11, 2009 5:13 pm

ايوة بس فين رابط الاغنية

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
DAWiNI
DAWiNI

انثى
هوايتك : السباحة و المطالعة و البحث في الأنترنيت
مزاجك أيه : بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها 16210
عدد النــقاط : 3927

مُساهمةموضوع: رد: بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها   بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها Emptyالخميس سبتمبر 10, 2009 3:09 am

اغنيه حلوه قوي

تسلم ايدك

بحبك مش هقول تانى لوائل جسار اغنية فوق الرائع بجد وبتلمس مشاعر بجد انا عن نفسى بموت فيها
صفحة 1 من اصل 1