DelTa's OffiCiaL Youth WeBSiTe
 :بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

حرب جديدة على تامر.......بسبب تسريب اغنيه بحبك موت 2ppzlg5

:بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

حرب جديدة على تامر.......بسبب تسريب اغنيه بحبك موت 2ppzlg5

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابه2*أحدث الصوردخولالتسجيل
ملحوظة هامه : بعد تسجيلك فى منتدى ( شباب الدلتا ) ولم تفعل اشتراكك عن طريق ايميلك الذى سجلت به .. فسوف نفعل اشتراكك تلقائياً فى اليوم الذى تم تسجيلك فيه .... ادارة الموقع

حرب جديدة على تامر.......بسبب تسريب اغنيه بحبك موت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MaDy 3aShe2 TaMer
. دلــتــاوى بقى فعـــــــــــال .
. دلــتــاوى بقى فعـــــــــــال .
MaDy 3aShe2 TaMer

ذكر
هوايتك : asma3 tamer 7osny
مزاجك أيه : حرب جديدة على تامر.......بسبب تسريب اغنيه بحبك موت Bahaha10
عدد النــقاط : 176

حرب جديدة على تامر.......بسبب تسريب اغنيه بحبك موت Empty
مُساهمةموضوع: حرب جديدة على تامر.......بسبب تسريب اغنيه بحبك موت   حرب جديدة على تامر.......بسبب تسريب اغنيه بحبك موت Emptyالأحد مايو 10, 2009 11:04 pm

منقول من
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

رابطه عشاق تجم الجيل تامر حسنى

طبعا كلنا شايفين الاغنية اللى اتسربت وللاسف كل الناس سمعتها وبقول للاسف

علشان دة تعب تامر راح هدر تعب وسهر ليالى راح فى ثانية واحدة

كنا مع تامر وكريم لسة جايين من عند تامر دلوقتى وكلمناه على حوار الاغنية دة هو وكريم

كلنا سمعنا الاغنية ومش هنقدر ننكر اننا حبيناها اوووووى بس فى حاجة صغننة بقى لازم اقولها

يا جماعة الاغنية دية اللى نزلت نسخة ديمو مش اللى هتنزل ف الالبوم خالص يا جماعة صدقونى

اللى هتنزل فى الالبوم كوالتى اعلى وفيها شغل مختلف وكلها مختلفة عن اللى احنا سمعناها

وبجد يا جماعة فى كلام كتير اوى اتقال من ناس بتحاول تخلى تامر اللى غلطان فى النهاية

ناس بتقول تامر اللى مسربها دعايا للالبوم طبعا دية اغبى كلمة سمعتها

طب انا معاكم لو تامر بيفكر كدة مع انى متاكد انة مش بيفكر كدة طبعا مش معقولة يعنى هينزل اغنية

كان محضرها انها مفاجاة الالبوم واكتر اغنية مصروف عليها وبفكر وشغل جديد خالص يا جماعة

دية حاجة محدش يصدقها ابدا لو تامر عايز يعمل كدة كان نزل اغنية عادية مش حاجة عالية زى دية

بجد ماتتصوروش تامر وكريم محسن منهارين ومضايقين اد اية انا مش هقولكوا ماتسمعوش الاغنية

او لما تشوفوها فى حتة تحاولوا تمنعوها لان دة مش هيحصل لان الاغنية بقالها 12 ساعة على النت

يعنى انسى ان احنا نقدر نوقف الحكاية دية بس انا عايزكم تدافعوا عن تامر وماتصدقوش ان هو اللى

مسرب الاغنية انا اتصدمت لما لاقيت اكتر من 10 اشخاص بيقولولى الكلمة دية اضايقت وزعلت

تامر مضايق بس اللى مهون علية بجد ان الاغنية انتوا حبيتوها ورسايل كتيرة جاتلة عايزينة يصورها

فيديو كليب دية حاجة انا متاكد منها بدون ما يقول حاجة خالص

وحاجة اخيرة بس يا جماعة

وخبر هيفرحكوا اوى اوى اوى محدش يعرفة لسة

تامر اتكرم من يومين من ART واخد احسن مطرب فى سنة 2008
http://www.tamerlovers.com
Mŕ.ĂhмεdøOø
المشرف العام ومشرف قسم نجم الجيل تامر حسنى
المشرف العام ومشرف قسم نجم الجيل تامر حسنى
Mŕ.ĂhмεdøOø

ذكر
هوايتك : Singer Composer Lyricist Guitarist Watching Star Academy... My Dream I.S.A
مزاجك أيه : حرب جديدة على تامر.......بسبب تسريب اغنيه بحبك موت 8911
عدد النــقاط : 6728

حرب جديدة على تامر.......بسبب تسريب اغنيه بحبك موت Empty
مُساهمةموضوع: رد: حرب جديدة على تامر.......بسبب تسريب اغنيه بحبك موت   حرب جديدة على تامر.......بسبب تسريب اغنيه بحبك موت Emptyالثلاثاء أغسطس 18, 2009 12:39 am

امممممممممممم
نايس توبك

عموما الالبوم بقى جااااااااامد آخر حاجة
http://www.tamerlovers.com

حرب جديدة على تامر.......بسبب تسريب اغنيه بحبك موت
صفحة 1 من اصل 1