DelTa's OffiCiaL Youth WeBSiTe
 :بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب 2ppzlg5

:بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب 2ppzlg5

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابه2*أحدث الصوردخولالتسجيل
ملحوظة هامه : بعد تسجيلك فى منتدى ( شباب الدلتا ) ولم تفعل اشتراكك عن طريق ايميلك الذى سجلت به .. فسوف نفعل اشتراكك تلقائياً فى اليوم الذى تم تسجيلك فيه .... ادارة الموقع

طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب

MaNoNaaa
fathy mazika
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
fathy mazika
. دلــتــاوى بقى برونزى .
fathy mazika

ذكر
هوايتك : هويتى شوغلى
عدد النــقاط : -10

طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Empty
مُساهمةموضوع: طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب   طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Emptyالخميس ديسمبر 25, 2008 3:27 am

ياريت ياجماعة نرد على الموضيع برد يفيد صاحب الموضوع
حتى لو كان الرد يدل على تعديل
بس انا بشوف ردود
زى
نايس تربيك
شكرا على المرور
نورت التربيك
لا احنا عايزين ردود تفيد
اول صاحب الموضوع
ثانيا تفيد الموضوع نفسة حتى لو فية تعديل
على شان يبقى فيى روح التعاون
واحنا هنا عمرنا مهنزعل من بعض
ان شاء الله

تحياتى للجميع
TOHA

https://shababeldelta.yoo7.com/
MaNoNaaa
MaNoNaaa

انثى
هوايتك : الكتابه والشعر
مزاجك أيه : طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب 453210
عدد النــقاط : 2047

طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Empty
مُساهمةموضوع: رد: طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب   طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Emptyالخميس ديسمبر 25, 2008 5:45 pm

انا معااك يافتحي
وخصوصا ف موضوعات النقاش والاخبار والسياسة وكده

تسلم ياقمربجد مجهووودك جامد جداااااااااا
http://www.shababeldelta.tk
Matrax Diab
مشرف على رابطه عشاق الهضبه عمرو دياب
Matrax Diab

ذكر
هوايتك : الغناء
مزاجك أيه : طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب 5510
عدد النــقاط : 419

مُساهمةموضوع: رد: طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب   طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Emptyالخميس ديسمبر 25, 2008 6:00 pm

انتا عملتو قبلى

ماشى ومالو
المهم انواتعمل الموضوع دامهم قوى اصل حكايت نايس توبيك دى بقت ممله قوى
اللى عايز يقول رايو فى موضوع لازم يناقش

وانا هاقول لعمرو على الوضوع دا
اللى يكتب نايس توبيك دى تتلغا المساهمه بتاعو
ولا انتو شيفين ايه

دا راى
المتركس
http://www.amrdiabcafe.com
MaNoNaaa
MaNoNaaa

انثى
هوايتك : الكتابه والشعر
مزاجك أيه : طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب 453210
عدد النــقاط : 2047

مُساهمةموضوع: رد: طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب   طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Emptyالخميس ديسمبر 25, 2008 6:35 pm

هههههههههههههههه
مش قوي كده
يااحمد
http://www.shababeldelta.tk
Matrax Diab
Matrax Diab

ذكر
مزاجك أيه : طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب 5510

مُساهمةموضوع: رد: طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب   طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Emptyالخميس ديسمبر 25, 2008 6:56 pm

لا بجد
اللى عايز يزود مساهماتو يخش على كل الموضيع

ونايس توبيك من غير ميقرا التوبيك
طب لزمتا ايه بقا الموضيع دى
انا واحد من الناس دى وكلنا كده

محدش بيخش يقول رايو فى الموضوع
حتا لو يقول الموضوع مش حلو بس يقول الاسباب
لا بجد الواحد بيخش منتديات كبيرا مبشوفش كده

فى نايس توبيك بس معا رايو فى الموضوع

ياريت نشوف الموضوع دا
3AeSH
المراقب العام
المراقب العام
3AeSH

ذكر
هوايتك : السفر
مزاجك أيه : طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Masdoo10
عدد النــقاط : 1873

مُساهمةموضوع: رد: طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب   طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Emptyالخميس ديسمبر 25, 2008 10:19 pm

كلام جميل يافتحى انا كنت بقول كدا
https://shababeldelta.yoo7.com
fathy mazika
fathy mazika

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب   طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Emptyالجمعة ديسمبر 26, 2008 1:54 am

كلمك صح ياحمد الواحد ممكن يدخل قبل ميعمل حاجة يمسك المواضع موضوع موضوع
نايس تربيك نايس تربيك نايس تربيك نايس تربيك
ويخدها كوبى ويملى المنتدى واسمها مسهمات

ومعلش يامنة احنا عايزين الناس تستفيد من المواضع
وتقرأ ولو مش عايزة متردش وتسيب مكان لغيرها / لغيرة
يرد او يعلق على الموضوح

ومعلش ياحمد انت انا قد بعضها المهم المنتدى
BABY FACE
مشرفه سابقه
BABY FACE

انثى
هوايتك : كتابة الشعر والرسم
مزاجك أيه : طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Mzboot11
عدد النــقاط : 1571

مُساهمةموضوع: رد: طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب   طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Emptyالجمعة ديسمبر 26, 2008 9:26 am

كلامك صح يافتحي بس فيه توبيكات بتبقى مش معموله للنقاش
فمش ينفع نقول غير نايس توبيك او توبيك جامد
لكن فيه توبيكات سياسيه او محتاجه للنقاش ساعتها مش ينفع نقول نايس توبيك وتبقى محتاجه مناقشه
وعلى فكره يااحمد المنتديات الكبيره انا بشوف ناس بتبقى طارحه مواضيع للمناقشه الجاده والاقي ناس كتير داخلين كاتبين كلمة مشكووووووووووور
اشمعنى مش وقفت عضويتهم
متخليش المواضيع توصل لكده الحكاية مش مستهله
احنا بس بنرجو من الاعضاء ان ياريت اللي يدخل موضوع ويقراه مش يسيبه من غير رد حتى ولو بنايس توبيك او باد توبيك مهما كان رأيه
لان فيه مواضيع بتبقى مشاهدتها معديه ال20 ومحدش رادد برد واحد لصاحب الموضوع اللي تعب فيه
ده مجرد رأي
fathy mazika
fathy mazika

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب   طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Emptyالجمعة ديسمبر 26, 2008 10:44 pm

مش يارنا احنا بنتكلم بس وبنطرح موضوع بس احنا بنتكلم
ان لو واحد كتب كلمة الكل بيكتب زية يعنى انا واثق ان لو حد كتب مشكوووووور
هتنتشر اوى احنا بس عايزين الكل يستفيد
من المواضيع بس وياختى العزيزة عمر مافى موضوع هيغلق على شان رد
وتحياتى ليكى على المتابعة
تحياتى
TOHA
fathy mazika
fathy mazika

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب   طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Emptyالجمعة ديسمبر 26, 2008 10:59 pm

مش يارنا احنا بنتكلم بس وبنطرح موضوع بس احنا بنتكلم

ان لو واحد كتب كلمة الكل بيكتب زية يعنى انا واثق ان لو حد كتب مشكوووووور

هتنتشر اوى احنا بس عايزين الكل يستفيد

من المواضيع بس وياختى العزيزة عمر مافى موضوع هيغلق على شان رد

وتحياتى ليكى على المتابعة

تحياتى

TOHA
BABY FACE
مشرفه سابقه
BABY FACE

انثى
هوايتك : كتابة الشعر والرسم
مزاجك أيه : طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Mzboot11
عدد النــقاط : 1571

مُساهمةموضوع: رد: طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب   طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Emptyالسبت ديسمبر 27, 2008 11:03 am

يافتحي انا فاهماك بس انا قولت مثال بسيط بيحصل في المنتديات الكبيره اللي بيقول عنها احمد في نقطه معينه
بس انا قصدي ان كلمة نايس توبيك مش تتقال في كل حاجه فيه مواضيع بتكون للمناقشه ومش ينفع نكتب في الرد نايس توبيك
او اشوف اللي قبلي كتب نايس توبيك في موضوع مناقشه اروح كاتبه زيه
بالعكس انا الفت نظره ان الموضوع ده للمناقشه ومينفعش اكتب نايس توبيك وامشي
مثال بسيط لو انت عامل يافتحي موضوع عن الحب وكاتب اسئله الاعضاء يردوا عليها الاقي كل الاعضاء بترد على الاسئله والاقي عضو او اتنين داخلين يقولوا نايس توبيك
طب هو داخل على اساس ايه داخل يجامل صاحب الموضوع ولا داخل زيادة ردود والسلام
طبعا انت هتضايق انك عامل موضوع للمناقشه وهو داخل يقولك كده
لانه ممكن مقراش الموضوع من اساسه وداخل يزود مساهماته وخلاص
Matrax Diab
Matrax Diab

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب   طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Emptyالسبت ديسمبر 27, 2008 11:24 am

مثال بسيط لو انت عامل يافتحي موضوع عن الحب وكاتب اسئله الاعضاء يردوا عليها الاقي كل الاعضاء بترد على الاسئله والاقي عضو او اتنين داخلين يقولوا نايس توبيك

رايك ساليم رنوووووووووووون

وياريت كلنا نعمل بيه
fathy mazika
fathy mazika

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب   طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Emptyالأحد ديسمبر 28, 2008 3:39 am

كلمك صح والله وياريت الناس تاخد بالها

مش بنقول محدش يكتب نايس تربيك
لاء
لو موضوع عايز مناقشة ناقشة مش هتقراة

متردش علية

انا غلطان ياشباب
FoFa AroG
. دلــتـــاوى ابتدى يشارك .
. دلــتـــاوى ابتدى يشارك .
FoFa AroG

انثى
هوايتك : السفروالرحلات&المشي&القراءه
مزاجك أيه : طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب 8110
عدد النــقاط : 62

مُساهمةموضوع: رد: طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب   طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب Emptyالجمعة أكتوبر 01, 2010 10:30 pm

بصراحه عندك حق يا فتحى
وانا ان شاء الله معاك
ولازم الواحد يبدا بتغير نفسه عشان اللى حوليه يتغير
ونتمنى ان التغيير يكون للاحسن

طلب من كل اعضاء شباب الدلتا يارت بس ندخل حتى نبص علية مهم جدااااااااا ياشباب
صفحة 1 من اصل 1