DelTa's OffiCiaL Youth WeBSiTe
 :بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! 2ppzlg5

:بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! 2ppzlg5

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابه2*أحدث الصوردخولالتسجيل
ملحوظة هامه : بعد تسجيلك فى منتدى ( شباب الدلتا ) ولم تفعل اشتراكك عن طريق ايميلك الذى سجلت به .. فسوف نفعل اشتراكك تلقائياً فى اليوم الذى تم تسجيلك فيه .... ادارة الموقع

تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mŕ.ĂhмεdøOø
المشرف العام ومشرف قسم نجم الجيل تامر حسنى
Mŕ.ĂhмεdøOø

ذكر
هوايتك : Singer Composer Lyricist Guitarist Watching Star Academy... My Dream I.S.A
مزاجك أيه : تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! 8911
عدد النــقاط : 6728

تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!!   تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! Emptyالأحد سبتمبر 27, 2009 4:26 am

ليه ليه ليه ليه ليه ليه ليه ليه ليه ليه ليه ليه ليه ليه ليه ؟

ليه كل الهجوم دة على تامر ؟ ليه الكدب اللى بتكدبه على تامر ؟ ليه بتألف كلام على تامر وجمهوره؟

تامر دمر ذوق الاغنيه العربيه يا سلام لا بجد جبار جبار جبار يعنى مش فاهم انت بتجيب الجبروت دة كله منين يا اخى

تامر اللى غنى عنيا بتحبك بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى غنى بعيش بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى غنى ميحرمنيش منك بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى غنى يابنت الايه بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى غنى حاسس بخوف بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى غنى صوتك بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى غنى متوصنيش بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى غنى قرب كمان بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى غنى ايام زمان بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى غنى قسمه ونصيب بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى غنى ياحبيبى شوف وجاب موضه جديده للموسيقى للعالم العربى بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى غنى هعيش حياتى بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى عمال اغنيه خفيفه اه لكن كلامها وفكرتها محدش عملها ولا هيعملها غيره زى رسمى فهمى نظمى بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى وصل صوت الاغنيه العربيه الشبابيه للاجانب فى اغنيه Come Back To Me بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى خلى شباب كتير اوى يتغيروا ويعرفوا طريق ربنا فى اغنيه انا مش عارف اتغير بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى كان مع كل الاطفال والشباب فى فرحهم بنجاحهم فى اغنيه نجحنا السنه دى بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى حاول انه يوحد الامه فى اغنيه دينى ودينك بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

تامر اللى غنى غنى لغزه واول واحد فكر يعمل اغنيه لغزه وغنى مش عارف اعمل ايه وعبر عن احساس كل المصريين والعرب بيدمر ذوق الاغنيه العربيه؟

مش عارف اقولك ايه يا عمرو بجد بعد التاريخ دا كله بتقول عمرو بيدمر ذوق الاغنيه العربيه بيجد نو كومنت على اللى انت بتعمله

انا بقى دلوقتى هقول حاجة انا ساكت عليها بقالى كتير اوى علشان تامر قالى الحكايه ديه محدش يعرفها خالص

وديه بينى وبينك بس لكن سورى يا تامر سامحنى انا لازم اتكلم لان خلاص الموضوع مابقاش يخصك انت لوحدك

دا بقى يخص كل جمهور تامر كله فى العالم كله ولازم اتكلم واقول ايه سبب الخلافات اللى هو بيعملها ديه كلها

من سنه واحدة يا جماعه عمرو مصطفى راح لتامر بيته وعرض عليه بعض الالحان وتامر رفض وبكل ذوق لان الالحان

ماكنتش تناسبه وقتها فا عمرو مصطفى بقى ازاى وازاى وقعد يقول دا انا الحانى بتعجب عمرو دياب انت ازاى ماتجبكش الحانى

تامر قاله ايوه بتعجب دياب وعلى عينى وعلى راسى بس دة مش اللون بتاعى خالص يا عمرو ومن ساعتها بقى

وهو خلاص بقى يعتبر تامر عدوه اللدود كل دة علشان رفض الحان ليه الحان حلوه اه لكن مش لون تامر اللى احنا متعودين عليه

ادى يا استاذه لميس اساس المشكله اللى كنتى بتساليه عليها وهو بيتهرب من الرد عليها احنا جاوبناكى على سؤالك

انا جمهور تامر مايلزمنيش فى حاجة

جمهور تامر هو اللى مش عايزك ولا قابلك جمهور تامر دة لا انت ولا غيرك تقدر يبقى عندك جمهور زيه ابدا يا عمرو

جمهور تامر دة اعظم واكبر جمهور جيه لفنان عربى قبل كدة يا عم عمرو جمهور تامر دة هو اللى واقف وراه دايما

وبيدافع عنه بكل قوته الجمهور دة اللى لو انت قعدت خمسين سنه كمان مش هتقدر تجيب جمهور زيه ابدا ولا حتى نصه

جمهور تامر اللى بقى يحاول يكلمك ساعت كلامك على الاذاعه على تامر ويحاول يتفاهم معاك وانت كنت بترد بكل قله ذوق عليه

لان انت ماعندكش الجرأه انك تواجه حد انت كل اللى تقدر تعمله انك تطلع فى برنامج ولا اذاعه ولا مجله اى كلام

وتقعد تشتم فى تامر لان مفيش حد بيكون عارف يواجهك ساعتها لكن لما تتحط فى مواجهه مع واحد من جمهور تامر

مابتقدرش ترد وكل اللى بتقدر عليه انك تقفل التليفون على طول هو دة بقى الفنان المحترم اللى انت عايز الناس تحبه؟

وقال ايه انا غنيت علشان الناس محتاجه ذوق كويس يعنى انت اللى جيبت ذوق الاغانى الكويس معاك يعنى ولا ايه مش فاهم؟

انت الناصر صلاح الدين اللى جاى تنقذ الموسيقى فى العالم العربى من ان تامر حسنى يدمرها صح يا عمرو

اومال الفنانين الكبار اللى زى دياب ومنير وحميد الشاعرى وهانى شاكر وسميره سعيد ومياده الحناوى وورد وكل الناس ديه بتعمل ايه

ولو هنتكلم على التلحين اللى هو منطقتك زى ما انت بتقول يبقى تامر عداك بمراحل كتيره اوى يا عمرو وانت عارف كدة

تامر لحن لمياده الحنناوى و ورده ولهانى شاكر وهيعمل دويتو مع التلاته وفوق كل دة ودة هيعمل دويتو مع منير تخيل كدة معايا

محمد منير دا انت نفسك دياب مش مديك الامان انك تعمل دويتو معاه لانه عارف اانه كدة بيقلل من نفسه لو عمل دويتو معاك

تامر اللى هو اول فنان عربى يقف جنب جمعيه اوبريشن سمايل ويساعد الاطفال فى العالم كله مش العالم العربى بس

تامر اللى جمع ملايين وراح اشترى بيها ادويه وراح بيها غزه واتبرع بفلوس اكتر بكتير من تمن الادويه للبلد هناك

تامر اللى عمره ما اتكلم على حد وحش فى حياته علشان كدة احنا بنحبه لكن انت مين بيحبك يا عمرو ؟

فين جمهورك احنا لو قولنا جمهور دياب يكره عمرو مصطفى هتلاقى نفسك بدون جمهور خالص لان انت معتمد على جمهور دياب

وبعد كل اللى تامر عمله دا كله جاى تقول تامر بيفسد ذوق الاغنيه العربيه دا ايه يا اخى الغل والجبروت اللى جواك دة من ناحيه تامر وجمهوره

وبردة احنا ورا تامر ومش هنسيبه يا عمرو يا مصطفى علشان تعرف اد ايه احنا جمهور كبير وهنعرفك يعنى ايه جمهور تامر كويس
http://www.tamerlovers.com
CaSaNoVa
. دلــتــاوى بقى برونزى .
CaSaNoVa

ذكر
هوايتك : الزمالك.البلياردو
مزاجك أيه : تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! 16210
عدد النــقاط : 649

مُساهمةموضوع: رد: تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!!   تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! Emptyالأحد سبتمبر 27, 2009 2:34 pm

انا مش عارف هما مش فرحانين ان تامر يبقي نجم في بلده وخارج بلد د

يالا معلشي يا تامر استحمل زي الزمالك ماكان مستحمل
NoDe
NoDe

انثى
هوايتك : كتابة القصص والسباحة
مزاجك أيه : تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! 3410
عدد النــقاط : 2215

مُساهمةموضوع: رد: تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!!   تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! Emptyالأحد سبتمبر 27, 2009 3:52 pm

والله ولاتعصب نفسك مين ده اللي يدمر اغنيه العربيه انا اللي دمرتها اهدي بس ياعم الحج
Mŕ.ĂhмεdøOø
Mŕ.ĂhмεdøOø

ذكر
هوايتك : Singer Composer Lyricist Guitarist Watching Star Academy... My Dream I.S.A
مزاجك أيه : تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! 8911

مُساهمةموضوع: رد: تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!!   تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! Emptyالأحد سبتمبر 27, 2009 8:40 pm

casanova كتب:
انا مش عارف هما مش فرحانين ان تامر يبقي نجم في بلده وخارج بلد د

يالا معلشي يا تامر استحمل زي الزمالك ماكان مستحمل

اه والله استحميل يا تامر معلش
منور التوبك يا ميدو
Mŕ.ĂhмεdøOø
Mŕ.ĂhмεdøOø

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!!   تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! Emptyالأحد سبتمبر 27, 2009 8:42 pm

NoDe كتب:
والله ولاتعصب نفسك مين ده اللي يدمر اغنيه العربيه انا اللي دمرتها اهدي بس ياعم الحج

طب بتدمريها ليه يا حاجة انتى
ينفع كدة والعربيه تمشى بقى من غير اغنيه كدة
ماشى ماشى
NoDe
NoDe

انثى
هوايتك : كتابة القصص والسباحة
مزاجك أيه : تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! 3410
عدد النــقاط : 2215

مُساهمةموضوع: رد: تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!!   تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! Emptyالجمعة أكتوبر 09, 2009 2:08 am

ما انت عارف انا مدمرها ليه

مش محتاجه اقول بقي

خلينا ساكتين ههههههه

شوفت طلعت تامر براءه

اي خدمه
Mŕ.ĂhмεdøOø
Mŕ.ĂhмεdøOø

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!!   تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!! Emptyالسبت أكتوبر 10, 2009 10:23 am

ههههه
اوك ياقمر
منورة التوبك يا نودى

تامر حسنى بيفسد ذوق الاغنيه العربيه وجمهور تامر مايلزمنيش !!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1