DelTa's OffiCiaL Youth WeBSiTe
 :بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش 2ppzlg5

:بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش 2ppzlg5

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابه2*أحدث الصوردخولالتسجيل
ملحوظة هامه : بعد تسجيلك فى منتدى ( شباب الدلتا ) ولم تفعل اشتراكك عن طريق ايميلك الذى سجلت به .. فسوف نفعل اشتراكك تلقائياً فى اليوم الذى تم تسجيلك فيه .... ادارة الموقع

فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sara
. دلــتــاوى بقى برونزى .
sara

انثى
هوايتك : الكونغوفو
مزاجك أيه : فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش 8010
عدد النــقاط : 541

فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش Empty
مُساهمةموضوع: فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش   فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش Emptyالخميس فبراير 25, 2010 11:37 am

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
انا عايزه اتكلم معاكو في موضوع مهم اوي بس انا مش عارفه لو كان في حد اتكلم فيه قبل كده او لا....المهم ندخل في الموضوع على طوول
لو قابلت او قابلتي شخص مناسب بس السن مش مناسب للارتباط الحل يكون ايه؟؟
يعني بتوضيح اكتر لو الولد اتعرف على واحده كويسه و بنت ناس بس اكبر منه ب 5 سنين مثلا بس هما الاتنين تفكيرهم قريب من بعض
و العكس لو البنت قابلت ولد كويس و مناسب للارتباط بس اصغر منها ب 3-4-5 سنين مثلا برده
و حبوا بعض ايه اللي هيحصل؟؟؟
و لو انت او هيا وافقتوا بالارتباط ده و يجي وقت الجواز...اهلك انت او اهلك انتي هيوافقوا بالوضع ده و انتوا عارفين طبعا ان معظم اللي بيتجوزا و خصوصا طبعا الرجاله بيكونوا واخدين ستات اصغر منهم لان الطبيعي ان الراجل هو اللي يكون اكبر من الست
و لو اتجوزتوا و كانت هيا اكبر منك مش هتحس انك ظلمت نفسك و تبقى عايز تتجوز تاني عليها عشان شبابك يرجعلك تاني
DAWiNI
DAWiNI

انثى
هوايتك : السباحة و المطالعة و البحث في الأنترنيت
مزاجك أيه : فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش 16210
عدد النــقاط : 3927

مُساهمةموضوع: رد: فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش   فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش Emptyالأربعاء مارس 03, 2010 11:05 pm

موضوع مميز

و أكيد هتختلف فيه الا راء

بس أنا عن نفسي مقدرش أتجوز حد أصغر مني في السن

عشان مع مرور الوقت هيروح يدور على واحدا أصغر منك

سعتها انتي هتكون كبرت خلاص

لأن في معضم الأحيان بتكون العلاقه فاشله و لو بعد الزواج

تسلم ايدك يا ساره ع التوبيك
MaGIc Zahra
MaGIc Zahra

ذكر
هوايتك : Repairing and Programming computers
مزاجك أيه : فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش 3910
عدد النــقاط : 409

مُساهمةموضوع: رد: فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش   فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش Emptyالخميس مارس 04, 2010 9:41 am

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركااااااااااااااااااااااته ,,,,,,,,,,,,,,,
موضوع راااااااائع وجدير للمناقشه .. شوفى السن المناسب للزواج يكون الزوج داائما اكبر من الزوجه واقصى شىء 5 سنوات لو زياده يبقى كبير اوووى وبكده يبقى ظالمنا البنت ..
- لو كان الفارق بين الزوجين كبير الزوج اكبر من الزوجه 10 سنين فى ما فوق الزواج حتما يكون غير متوافق ..
- اما عن ان يكون الزوج اصغر من الزوجه انا لا افضل مثل ذلك لان وجود الزوج لابد ان يتحمل المسؤليه يتمتع بعقل وحكمه وناضج ..

كلمه اخيره احب ان اقولها : قدرة كل طرف على أن يصغي جيدا للطرف الآخر وأن يبدي مرونة كبيرة في التسامح والعفو فضلا عن استعداد الزوجين لتخصيص جزء من وقتهما يقضيانه معا بعيدا عن الآخرين..

موضوع رااائع .. تسلم ايدك .
اتمنى لكى المزيد ,,,,,,,, Zahra
زهرة البستان
. دلــتـــاوى ابتدى يشارك .
. دلــتـــاوى ابتدى يشارك .

انثى
هوايتك : قراءة القصص الرومانسية السفر
مزاجك أيه : فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش 110
عدد النــقاط : 81

مُساهمةموضوع: رد: فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش   فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش Emptyالسبت مارس 13, 2010 10:15 pm

موضوع جميل وانا عن نفسى محبش ارتبط بواحد اصغر منى لان هيكون فى عقبات فى المستقبل واحتمال كبير يدور على وحدة اصغر منة وسعتها مش هتقدرى تعملى حاجة ولازم يكون هو الاكبر سنا وعقلا وحكمة تقبل مرورى tongue

فرق السن في العلاقه العاطفيه؟!!!!!! موضوع للنقاش
صفحة 1 من اصل 1