DelTa's OffiCiaL Youth WeBSiTe
 :بسم الله الرحمن ال


مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!






 
الرئيسيةبوابه2*س .و .جبحـثالأعضاءدخولالتسجيل
ملحوظة هامه : بعد تسجيلك فى منتدى ( شباب الدلتا ) ولم تفعل اشتراكك عن طريق ايميلك الذى سجلت به .. فسوف نفعل اشتراكك تلقائياً فى اليوم الذى تم تسجيلك فيه .... ادارة الموقع

شاطر | 
 

 الانوثه اصبحت موضه بين الشباب

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sara
. دلــتــاوى بقى برونزى .
. دلــتــاوى بقى برونزى .
avatar

انثى
عدد الرسائل : 265
العمر : 27
هوايتك : الكونغوفو
مزاجك أيه :
عدد النــقاط : 541

مُساهمةموضوع: الانوثه اصبحت موضه بين الشباب   السبت أبريل 03, 2010 8:24 pm

عندما يصبح يهتم بنعومه بشرته وشعرة لحد انها تشكل هاجس بالنسبه له

عندما يحاول انه يمتلك كل العطور الجميله

عندما تكون الوان ملابسه (احمر –وردي-زهري-بشكل عام الألوان اللي فيها أنوووثه )

هل يستحق ان نسميه رجل ؟؟

الغريب والمحير انك عندما تكلمه بخصوص هذا الموضوع يرد عليك بكل برود

بقوله :عادي ياخي الواحدبيدلع نفسه وبعدين انا ملبستش فستاان كل مافي الامر اني بهتم بنفسي !

وبعدين المثل بيقول (( كل ما تريد وإلبس مثل ما يريد الناس ))

والاسلام حث على الزينه والجمال

وبعدين لو سمحت اهتم بشؤونك
هل اختلط علينا مفهوم الزينه التي اوصى بها الاسلام وبين التصرف كفتاة

انا عن نفسي اقف وانظر لبعض الشباب وبقول الحمد لله علىنعمة العقل

المشكله انهم مش قليلين اللي بيعلموا كده بالعكس اصبحوا في تزايد

يأتيك الرجل بجنز ضيق جدا وتيشرت مثله وفي رقبته سلسه ويده فيها غويشه

والموضه الجديده حلق بالاذن ويلبس توكه عشان يمسك شعره
طيب من مرة منجيبلو عريس


هل بامكانه انه يقف وقوف الرجال لو اعتدى عليه احد؟ (( أشك بصراحه إن واحد نسونجي على رأي الشاعر فارس كرم أشك إنه يدافع عن نفسه ))

مش عايز أطول عليكم

لدي اسأله كثيره حول هذا الشاب وهطرح بعضها :

1-هل نسمه رجل ام ماذا نسميه ؟

2-هل هناك فتاة ترضى ان تتزوج من هذا الشاب؟

2-هل يعتبر هذا مواكبه للموضه ام يعتبر مرض في الشخصيه ؟

4- ماهي نظرتك/ي لهذا الشاب اذا رايته في أي مكان ؟

5-هل ممكن تروح تنصحه اذا شفته بهذا الشكل ولا هتفضل السكوووت زيي بس انا بنت يعني لو اللي رايح ينصحه راجل مظنش إنه ممكن يتكسف ؟

6-يا ترى لو جاء حرب على بلاده فين هيكون مكانه فيها (( ولا هيقعد جنب مامي ))؟عندي موضوع حابب اعرف راي كل عضو فيه :


عندما يصل الرجل لمرحله النعومه المفرطه

عندما يصبح لا يخرج من الباب حتى يمر على المرايه التي يقضي اغلب وقته امامها..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
3AeSH
المراقب العام
المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 4041
العمر : 29
هوايتك : السفر
مزاجك أيه :
عدد النــقاط : 1873

مُساهمةموضوع: رد: الانوثه اصبحت موضه بين الشباب   الأربعاء أبريل 14, 2010 1:36 am

هو يمكن يكون كلامك صح بس متجيش على الشباب كدا يا ساره
بس تسلمى يا قمر على التوبيك الجامد دا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shababeldelta.yoo7.com
DAWiNI
. دلــتــاوى بقى برونزى .
. دلــتــاوى بقى برونزى .
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4184
العمر : 25
هوايتك : السباحة و المطالعة و البحث في الأنترنيت
مزاجك أيه :
عدد النــقاط : 3927

مُساهمةموضوع: رد: الانوثه اصبحت موضه بين الشباب   الجمعة أبريل 23, 2010 12:30 am

معظم الشباب دلوقتى هو دة همهم ومش مهتمين بأى حاجة تانية غير مظهرهم ودة فى حد ذاته جميل لكن مظهرهم مش بيكون كويس... يعنى دى حاجة طبيعية جدا فى حياته لازم المراية والجيل وقصات الشعر الغريبة ..الخ... انا بيتهيألى ان البنات دلوقتى مش بتعمل زيهم كدة..

1-هل نسمه رجل ام ماذا نسميه ؟

- هو ذكر كلمة رجل مؤجلة...

2-هل هناك فتاة ترضى ان تتزوج من هذا الشاب؟

-للأسف فى بنات كتيييير جدا بيعجبهم المظاهر دى... ودة ممكن يكون دافع انهم يعملوا كدة..

هل يعتبر هذا مواكبه للموضه ام يعتبر مرض في الشخصيه؟

انا اعتقده تقليد اعمى...

4- ماهي نظرتك/ي لهذا الشاب اذا رايته في أي مكان ؟

نظرة اى شخص محترم...


5-هل ممكن تروح تنصحه اذا شفته بهذا الشكل ولا تفضل السكوووت زيي بس انا بنت يعني لو اللي رايح ينصحه راجل ما اظن إنه ممكن يستحي ؟


للاسف لا بس المفروض ان ولى امره هو اللى يتولى كدة


-يا ترى لو جاء حرب على بلاده فين بيكون مكانه فيها (( ولا بايجلس جنب مامي )

هههههههه هو دة المنتظر وربنا يستر..


................................................


موضوع جميل قوي يا قمر

ويستحق النقاتش

تسلم ايدك يا ساره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الانوثه اصبحت موضه بين الشباب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
DelTa's OffiCiaL Youth WeBSiTe :: " ا د م vs حــو ا ء" :: حـــــــــــــوااااء :: عــــــــــــالـــــــــــ ادم ــــــــــــم-
انتقل الى: