DelTa's OffiCiaL Youth WeBSiTe
 :بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله 2ppzlg5

:بسم الله الرحمن ال

مرحبا بك عزيزي الزائر فـــ منتدى شباب الدلتا المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه lol!

زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله 2ppzlg5

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابه2*أحدث الصوردخولالتسجيل
ملحوظة هامه : بعد تسجيلك فى منتدى ( شباب الدلتا ) ولم تفعل اشتراكك عن طريق ايميلك الذى سجلت به .. فسوف نفعل اشتراكك تلقائياً فى اليوم الذى تم تسجيلك فيه .... ادارة الموقع

زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا عندى ارض ولا حتى مزرعه انا مستور الحمد لله

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hany-4you
. دلـتــاوى لسه جديد .
. دلـتــاوى لسه جديد .

ذكر
هوايتك : شغلى
مزاجك أيه : زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله Mzboot11
عدد النــقاط : 4

زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله Empty
مُساهمةموضوع: زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا عندى ارض ولا حتى مزرعه انا مستور الحمد لله   زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله Emptyالثلاثاء فبراير 02, 2010 11:37 pm

يارب الاقى اللى معرفتش ادور عليه
hany-4you
. دلـتــاوى لسه جديد .
. دلـتــاوى لسه جديد .

ذكر
هوايتك : شغلى
مزاجك أيه : زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله Mzboot11
عدد النــقاط : 4

زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله Empty
مُساهمةموضوع: رد: زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا عندى ارض ولا حتى مزرعه انا مستور الحمد لله   زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله Emptyالثلاثاء فبراير 02, 2010 11:41 pm

اسمى هانى من المحله الكبرى من مواليد 1-1-1984 يعنى عندى 26 سنه وبشتغل فى تصنيع المفروشات وعايش فى المحله ولسه مروحتش فى حته تانيه
DAWiNI
. دلــتــاوى بقى برونزى .
DAWiNI

انثى
هوايتك : السباحة و المطالعة و البحث في الأنترنيت
مزاجك أيه : زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله 16210
عدد النــقاط : 3927

مُساهمةموضوع: رد: زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا عندى ارض ولا حتى مزرعه انا مستور الحمد لله   زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله Emptyالثلاثاء فبراير 02, 2010 11:46 pm

أهلاااااااااااااااااااااااا

منور المنتدى بوجودك يا هاني

أناى سعيده بانضمامك للمنتدى بجد

يا رب يكون عجبك

وتستمر معانا
نعمه
نعمه

انثى
هوايتك : قراءة الشعر
مزاجك أيه : زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله 4510
عدد النــقاط : 636

مُساهمةموضوع: رد: زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا عندى ارض ولا حتى مزرعه انا مستور الحمد لله   زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله Emptyالسبت فبراير 06, 2010 3:32 pm

ياهلا بيك وبالمحله كلها
منور ياهاني طبعا
وان شاء الله تفضل معانا
мέяδ
AdMiN ShaBaB ElDeLTa
AdMiN  ShaBaB ElDeLTa

ذكر
هوايتك : LoVer Of FoOtbaLl anD The InTerNet
مزاجك أيه : زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله 3910
عدد النــقاط : 1579

مُساهمةموضوع: رد: زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا عندى ارض ولا حتى مزرعه انا مستور الحمد لله   زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله Emptyالسبت فبراير 06, 2010 10:42 pm

منور ياأش

المنتدى نور بيك
https://shababeldelta.yoo7.com
زهرة البستان
. دلــتـــاوى ابتدى يشارك .
. دلــتـــاوى ابتدى يشارك .

انثى
هوايتك : قراءة القصص الرومانسية السفر
مزاجك أيه : زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله 110
عدد النــقاط : 81

مُساهمةموضوع: رد: زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا عندى ارض ولا حتى مزرعه انا مستور الحمد لله   زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا  عندى ارض ولا حتى مزرعه انا  مستور الحمد لله Emptyالخميس مارس 04, 2010 9:23 pm

اهلا بيك نورت المنتدى

زى اى حد عادى ولا بقول عندى املاك ولا عندى ارض ولا حتى مزرعه انا مستور الحمد لله
صفحة 1 من اصل 1